FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


BEST OF KOKIETKAURODA

Dzisiaj przychodzi czas na podsumowanie 2014 roku.

A oto i oni: wybrańcy tego roku. Moim zdaniem najlepsze i najładniejsze zdobienia ostatnich 12 miesięcy. Zgadzacie się? ;)






































































Która praca podoba się wam najbardziej? ;)

Czas na podsumowanie podsumowań :D W tym roku kupiłam mnóstwo nowych rzeczy, w tym około 60 blaszek (kolejny haul nadchodzi), Models Own, OPI, Orly, Sesche Vite, Essie, dostałam upragniony Dream z ZOYA, wszystkie pierwszy raz w życiu. W końcu nauczyłam się obsługiwać jako tako mój aparat i kręcić, i edytować w miarę porządnie filmy. Nadchodzący rok chcę przywitać bardziej kreatywnie, mniej wydając na głupoty, bardziej wykorzystując to, co mam :) Mam nadzieję, że przebijemy ten rok, dobrniemy do 100 subskrybentów na YT i 350 obserwatorów! :) Każdy z was jest moim światełkiem w tunelu, a jak widzę ilość wyświetleń, raduję się niezmiernie, że tyle osób chce mnie oglądać i czytać! Dziękuję wam za cudowny rok!

Technika roku: stemplowanie na gradiencie
Lakier roku: Holosie od CA
Słówko roku: oczywiście :D (kto ogląda moje filmy, wie o co chodzi ;)

A teraz jeszcze dla tych co lubią obrazki mam dla was podsumowania kolejnych miesięcy ;)
STYCZEŃ:

LUTY:



MARZEC:


KWIECIEŃ:


MAJ:
CZERWIEC:

LIPIEC, SIERPIEŃ, WRZESIEŃ:


 LISTOPAD, GRUDZIEŃ:



Czy i wy zrobiłyście takie podsumowanie? Chętnie je zobaczę, zostawcie mi linki do swoich postów :)

Na koniec zapraszam was ponownie do posta z wyprzedażą blogową, gdzie mam niebywale niskie ceny i super rzeczy do stylizacji paznokci ;)

No i oczywiście Jeśli Ci się spodobało, zaobserwuj mnie!


Polub mnie na Facebook'u              Obejrzyj na YouTube              Przypnij na Pinterest


Pokochaj na Bloglovin                       Dodaj na Google+                 Śledź na Instagramie



11 komentarzy:

  1. przepiękne niczym male dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobienia, nie wybieram najlepszej, bo jest kilkanaście, które z przyjemnością bym odtworzyła :) Lubię tu wpadać do Ciebie, zawsze jest tu konkretnie i fajnie się czyta :D
    Życzę wielu zadowolonych i stale wracających obserwatorów
    Pozdrawiam cieplutko w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebywale mi milo, bardzo dziekuje Kasiu!

      Usuń
  3. Super podsumowanie! Tej formy jeszcze nie widzialam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do pracy to 10 od dolu ta niebieska mi sie podoba i sam tygrysek z uszkami na skorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nyan cat wymiata :D goo world też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie się zgadzam, wszystkie są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tyle świetnych zdobień, że trudno wybrać, które najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam