FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Norweska zima


Kochane dzisiaj mam dla was piątą i ostatnią odsłonę zdobienia przygotowanego na projekt Frabuesy








Dzięki za zabawę ;)
Jeśli chcecie zobaczyć inne prace z tego projektu, wystarczy kliknąć w etykietę "projekt".

Jeśli Ci się spodobało, zaobserwuj mnie!


Polub mnie na Facebook'u              Obejrzyj na YouTube              Przypnij na Pinterest



Pokochaj na Bloglovin                       Dodaj na Google+                 Śledź na Instagramie

14 komentarzy:

  1. oo uwielbiam takie zdobienie! w ogóle wzór mi się bardzo podoba i poluje na sweter o podobnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka zima się robi ładna z takim wzorkiem na pazurach

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystkie wzory norweskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam o istnieniu tej płytki, świetna jest <3 boski mani <3

    OdpowiedzUsuń
  5. no popatrz :d a ja czekam na tę płytkę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to wygląda! Stemplowanie pierwsza klasa. Te wzory wyglądają bardzo urokliwie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny, zimowy wzór :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam