FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Przydatna rada do zabezpieczenia skórek

Klej Magic w drugiej odsłonie, tym razem jako niezbędny pomocnik każdej kobiety :) sprawdził się idealnie w przypadku ochrony moich skórek podczas gradientu :)
Każda z nas ma problem, kiedy przychodzi ten moment, że ma się ochotę na gąbkowanie. Metodę tę wymyśliłam w sumie przypadkiem, polecam każdej, która uwielbia gradient, a nienawidzi po nim sprzątać i nie chce się oklejać palców taśmą :)

1. malujesz dookoła paznokcia grubą  warstwę magica,
2. czekasz aż zaschnie (to bardzo ważne!) - zrobi się przeźroczysty 
3. gąbkujesz
4. pensetą podważasz zaschnięty klej (kiedy lakier już wyschnie!)
5. zdzierasz resztę kleju pensetą :)




Spróbujecie? :)


Widziałam ostatnio 4 miniaturki OPI za 45 zł w TKMAXX, kupić?
Obroniłam się! :D

30 komentarzy:

  1. świetny pomysł :) przyda się też przy water marble :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem do końca przekonana czy zadziała, bo to klej rozpuszczalny w wodzie :D ale próbować można :D

      Usuń
    2. a to zmienia postać rzeczy :/ :D

      Usuń
  2. kurcze, ja nie mogę znaleźć tego kleju, a to musi być magic czy może być jakiś inny też? ;)

    I wiesz co to co zrobiłaś to jest gradient nie ombre, nie zrozum mnie źle nie chcę Cię poprawiać czy coś bo sama tego się niedawno dowiedziałam na blogu jednej z blogerek i uczestniczki paznokciowego teamu - Moniki :P Ombre jest jak paznokcie malujemy w tym samym odcieniu koloru ale o różnym nasyceniu. O tu zobaczysz o czy mówię dokładnej - http://the-swatchaholic.com/?p=5909

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jej blog i może pisać co chce, nawet gdyby chciała to może to nazwać "sreciepecie"!
      Do tego te nazywanie wymyślła sobie jedna blogerka i każdy zaraz to już pisze, a to nie pawda!!!!

      Usuń
    2. zaczarowana, dzięki za wyjaśnienie, w sumie to wcześniej nie zastanawiałam się nad tą kwestią, anonimowi dziękuję za obronę, ale zbędna w tym momencie, bo z zaczarowaną jesteśmy koleżankami blogowymi i każdą opinię przyjmuję do wiadomości i się nie obrażam ;)

      co do kleju to wydaje mi się, że jak pójdziesz do jakiegokolwiek papierniczego i zapytasz o klej biurowy biały, który schnie na przezroczysto, to dostaniesz :) Magic ma to do siebie, że dosyć szybko schnie i przez to go lubię :)

      Usuń
    3. Dziękuje ja za obronę :) Kochana ja sama się nie dawno dowiedziałam byłam pewna że ombre to to samo co gradient :P A Monice powiedziała Tamit a ona się zna raczej :) A anonimku nie jedna blogerka sobie wymyśliła tylko na stronie na której podałam tez jest tak napisane.

      A o ten klej muszę się zapytać właśnie ;)

      Usuń
    4. Tak wiem wiem że chodziło Ci o klej tylko tak przy okazji Ci powiedziałam czego sama nie dawno się dowiedziałam. W sumie to ja sama już nie wiem, mówię tylko co Monika mówiła takiej innej blogerce i ona pisała że wie od tamit. Wcześniej to i ja używałam tych nazw zamiennie pewna że znaczą to samo :D Muszę poczytać o tym jeszcze ;p

      Usuń
  3. Z chęcią bym spróbowała ale możesz mi wyjasnić co to jest to ombre?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ombre to przejście z jednego koloru do innego, cieniowanie :)

      Usuń
    2. postaram się jeszcze o tym napisać :)

      Usuń
  4. świetna rada z tym klejem, ja zawsze zmywaczem i patyczkiem walczę:-) fajnie to wyszło, ja zawsze używam dwóch kolorów i to daje efekt gradientu jak w Photoshopie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my to różnie się bawimy, raz jeden, raz więcej kolorów :)

      Usuń
  5. Ciekawy pomysł, tylko gorzej jak ktoś ma odstające skórki :D Będę pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wyglądają odstające skórki? :)

      Usuń
    2. Przesuszone części skóry w okolicach paznokcia, które się zadzierają i przez to pieką, a czasami krwawią.

      Usuń
    3. aaaa czaję- ale klej jest bardzo delikatny- zasycha tak, że jest plastyczny, więc nie sądzę, żeby szkodził na skórki :)

      Usuń
  6. Ja ostatnio tak cudowałam z odżywką Regenerum :P Też całkiem nieźle lakier schodził. No ale nie tak łatwo i efektownie jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no nie spodziewałam się takiego wykorzystania kleju, super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie, tylko strasznie dużo roboty:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby tak, ale z drugiej strony jak się bawisz taśmą klejącą, albo patyczkiem i zmywaczem, to trwa chyba podobnie ;)

      Usuń
  9. Rewelacyjny sposób!!! Musze go koniecznie wykorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo! Świetny sposób :) kiedyś z pewnością wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny sposób :D muszę teraz tylko ten klej dopaść :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne to jest , muszę wypróbować i zrobić o tym recenzje
    http://iamemilias.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam