FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Niebieski gliterowy karnawał



Dziś coś dla wszystkich fanów GR Carnival i wszelakiego brokatu :) Jeśli lubicie nas na Facebook'u, już widziałyście to mani.
Wydawało mi się, że trzy różne kolory, karnawał, ćwieki i jeszcze brokat, to aż za dużo przyjemności, ale ostatecznie bardzo podobał mi się uzyskany efekt. Całość trzymała się bez problemu 3 dni, później zaczęły odłazić końcówki.
Przy okazji jednorożcowego mani, któraś z was zapytała jakiego brokatu użyłam do zdobienia. Na własnych paznokciach użyłam wtedy właśnie tego topera z Anglii firmy TECNIC. Bardzo lubię go używać, szybko wysycha i daje przyjemny efekt.
Na pozostałych dwóch paznokietkach mam Carnival z firmy GR.



Jak wam się podoba? :) To cudo miałam też na sobie podczas mojego występu w telewizji :)
Niedawno Carnival mogłyście również oglądać w liliowym mani mojej mamy :)
Karolina

11 komentarzy:

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam