FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Ostatnie podsumowanie 2014 listopad-grudzień

Już pierwszego stycznia zapraszam was na podsumowanie całego roku, gdzie wybiorę dla was moje ulubione zdobienia. Dzisiaj przedstawiam wam ostatnie prace tego roku ;)

Może podpowiecie mi, które są najlepsze? ;)

























































Wyprzedaż



Jeśli Ci się spodobało, zaobserwuj mnie!

Polub mnie na Facebook'u              Obejrzyj na YouTube              Przypnij na Pinterest
Pokochaj na Bloglovin                       Dodaj na Google+                 Śledź na Instagramie

6 komentarzy:

  1. Tyle pięknych, ale chyba te delikatne śnieżynki najpiękniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. każde zdobienie po prostu piękne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje przecudowne i tak naprawdę trudno zdecydować się na jedne najfajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie piękne, ale najbardziej w mój gust trafia trzecia praca od końca

    OdpowiedzUsuń
  5. masz wiele świetnych zdobień, ale dla mnie absolutnie najlepsze są te z azteckimi wzorkami, gdzie pokazujesz technikę drybrush - efekt powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paw i buska no i jeszcze gradient zielony ze szkielkiem! Ogolnie wszystkie sa ladne, wiec ciezko zdecydowac!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam