FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Ostatni, 7 tydzień Prjekt Finish- Holographic/Flakies

Uwierzcie mi, gdyby nie ten projekt w życiu nie dowiedziałabym się, że flakies, glitter i shimmer to inne rzeczy. Niestety jeszcze nie mam takiego lakieru w swojej kolekcji, więc muszę ratować się holo. 
Dzisiaj poszłam chyba do jedynego sklepu w Poznaniu, który sprzedaje nam cudowne lakiery safari i zakupiłam parę nowych buteleczek. Między innymi holograficzną brzoskwinkę, która zdobyła moje serduszko :) w czasie grzebania w koszykach z lakierami wybrałam go chyba trzy razy.
Niestety bez żadnego specjalnego zdobienia, bo nie miałam czasu, (tylko dla próby zrobiłam na palcu serdecznym stempel czerwonym safari), ale chciałam się podzielić tym kolorkiem :) Na pierwszym zdjęciu jedna warstwa i widać białe końcówki, ale przy drugiej jest już dużo lepiej :) Na palcu wskazującym troszkę mi się zdarło, bo za szybko wybyłam z domu :(








Cieszymy się, że miałyśmy okazję w nim uczestniczyć, i szkoda, że to już koniec. Mamy jeszcze zawsze Paznokciowy Team, ale może pobawimy się teraz w inny projekt? A może stworzymy swój własny? A może to wy jesteście prekursorkami jakiegoś projektu i chciałybyście nam go zaproponować? :)

Na razie żegnam was ostatnim mani w tym projekcie




Powspominamy?


http://kokietkauroda.blogspot.com/2013/04/paper-nails-czyli-shimmer-projekt.html





Pomysłodawczyni:



5 komentarzy:

  1. Tydzień 5 wspaniały! <3 Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :) Zapraszam też do wzięcia udziału w moim rozdaniu, gdzie możesz wygrać wybrany ciuch z letniej kolekcji OASAP <3
    Blog Lissey

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne :) a co do teamu jakbyście miały jakieś pomysły propozycje to piszcie śmiało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to się bardzo cieszymy :)
    A dla Was chętnie coś zmaluje ;)
    to czekam na zaległe wzorki :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam