FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Zamszowe motylki



 Najpierw były moje urodziny, później prezent od mężusia. A teraz kolejny etap projektu u modnani. Zapraszam :)


Zestaw velvet manicure od Ciate używa się bardzo przyjemnie i szybko, na dwie warstwy lakieru nasypałam proszek. Efekt futerka nie każdemu musi przypaść do gustu, mnie akurat bardzo się podoba :) Niestety jest on jednorazowy, praktycznie od razu zaczyna się zdrapywać.



Do zamszu przypasował mi motyw motyla z projektu modnani. Przepraszam za małe spóźnienie, ale mam nadzieję, że wybaczysz ;) Motylek oczywiście z modeliny.


 I najlepszy motyw całego tego zestawu- patrzcie jak napisana jest instrukcja obsługi :D język polski, jakby ktoś nie poznał :P



10 komentarzy:

  1. nie mój klimat połączenie zamszu i dodatkowych ozdób :) za dużo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Buahaha no przecież! :) Ja niedawno prezentowałam velvet z wibo :)

      Usuń
  3. Fajny efekt, ale ja się zawsze zastanawiałem co się dzieje z takim manicure kiedy myjemy dłonie? Motylek prześliczny! A instrukcja przezabawna:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam futerkowych paznokci, chyba się skuszę, bo w tym kolorze wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aksamitne koczenie - to jest to xD generalnie podoba mi się efekt zamszu, ale strasznie żałuję że jest to na chwilę :( chętnie nosiłabym takie futerko na paznokciach dłużej niż max 2 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten velvet mani do mnie nie przemawia, ani w wersji Wibo, ani Ciate - zbyt szybko efekt znika :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pazurki, uroczy motylek :) a ta instrukcja to przegięcie...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam