FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


dodać fotki List z Hong Kongu/ A letter from Hong Kong!

Bardzo dawno temu zamówiłam na stronie cheeky-beauty.com dwie paczki. W procesie zamawiania, kiedy namyśliłam się postanowiłam zamówić jeszcze jedne stemple, no i masz. Nie dało się ich dołożyć do moich poprzednich zakupów... w związku z tym musiałam zamówić je jako osobną paczkę.

Bardzo szybko pierwsza do mnie dotarła, druga niestety nigdy się nie pojawiła :( Po wymianie chyba 10 maili z firmą (kazali mi czekać 45 dni, mimo tego, że pierwsza paczka doszła praktycznie od razu i twierdzili, że nie dostali sporej części maili ode mnie) ostatecznie powołałam się na prowadzenie bloga i oddali mi pieniążki. Diabeł mnie pokusił i zamówiłam u nich kolejne ozdoby niedługo po całej aferze :p

Stąd mam dla was opinię na temat tego sklepu.

Mój pierwszy zakup, to zestaw 25 blaszek do stemplowania, niestety druga paczka do mnie nie doszła, a to na tej drugie paczce bardziej mi zależało :( No! ale przecież nie będę marudzić :)
Blaszki są okej, nie odbijają może ekstra wzorka, ale dają radę :) Jeśli mam być szczera, drugi raz bym ich nie kupiła, bo przemyślałam ten zakup i trochę go żałuję.

Tutaj macie filmik przedstawiający wszystkie płytki :)



W sklepie macie darmową przesyłkę, zwrot pieniędzy jest do ogarnięcia, ale wiadomo... chyba wolałabym dopłacić, a żeby przesyłka była śledzona. Druga sprawa, jeśli nie dostaniecie przesyłki, macie prawo do zwrotu pieniędzy przez paypal w ciągu 45 dni od zakupu (dlatego mimo odległości od Hong Kongu, po 3 tygodniach proponowałabym zgłosić sprawę do paypala.)

Nie tak dawno zamówiłam kolejną przesyłkę, w której znalazłam

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam