FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Lustro


Zawsze marzyłam o tym, żeby znaleźć się w Krainie Czarów. Te lakiery tworzące na palcach taflę lustra, bądź folii przypominają mi o tym marzeniu :)
Wydawałoby się, że najbliżej tafli znajduje się osławione push & shove OPI, lub no place like chrome od Essie, ale zdaje się, że znalazłam dużo tańszy odpowiednik. Może nie stanowi gładziutkiej powierzchni, ale z daleka zdecydowanie wygląda jak chrom. Z bliska widać jednak pociągnięcia pędzelka.





Kimże jest ten czarodziej? To maleńka istotka firmy Butterfly (która chyba ma coś w związku z QUIZ). Cudaczek, niepozorny w buteleczce :)


9 komentarzy:

  1. Nie podobają mi się takie srebrne lakiery na paznokciach :( Wolę już te z brokatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie lakier daje radę :D ale szkoda, że widać smugi do malowania :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Milutki, jak podeschnie - top matujący, jak mat wyschnie - top zwykły, większość smug powinna zniknąć :) Byle nie za szybko jedno po drugim, bo zrobią się bąbelki. U mnie działa na większości frostów i innych ślicznotek, które robią smugi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykuwa uwagę ;) złoto też mogłoby ciekawie wyglądać !

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chciała idealnie lustrzane złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat takie wykonczenie do mnie nie przemawia. Kiedys AVON wypuscil taki lakier i tak jak sie na niego napalilam, to tak samo szybko sie go pozbylam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no efekt daje bardzo ładny! ;) mnie sie marzy jednak takie idealne lusterecko

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam