FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Metal Flip by Miss Sporty

Miss Sporty to chyba moje ulubione lakiery do paznokci. Dzisiaj oglądając gazetkę Rossmana zakochałam się w numerku 3032 Metal Flip. Można go podpiąć pod lakiery duochrome. W buteleczce ma przepiękny niebieski srebrzysty kolor. Miałam dylemat czy nie wybrać wersji złotej tego samego lakieru, ale w końcu zdecydowałam się na ten.

malowanie paznokci miss sporty


+ niesamowicie szybko wysycha
+ kolor jest przepiękny, opalizujący, w każdym świetle inny
+ cena wyższa od innych lakierów tej marki, ale i tak niska jak na lakier holograficzny- niecałe 9 zł.
+ duży pędzelek- które są wg mnie genialnym wymysłem MS

- zostawia słabe cieniutkie warstwy, potrzeba ich trzy, a może nawet cztery, żeby kolor był taki jak w buteleczce, a i tak jest o ton jaśniejszy
- nie wygląda tak dobrze jak w butelce :-( Ja się trochę zawiodłam.

Będę go pewnie używać na specjalne wyjścia, kiedy będzie mi się chciało poświęcić czas na wysychanie trzech warstw lakieru. Dzisiaj pomalowałam sobie nim paznokcie, dopiszę informację o trwałości- ale u mnie lakiery zawsze odłupują się bardzo szybko.

Podobają się wam posty o lakierach? Ja je uwielbiam, jeśli zechcecie mogę zrobić wam swatche paru lakierów z MS, może się zachęcicie? :) Uwielbiam malowanie paznokci :)

/K.

1 komentarzy:

  1. Ja mam właśnie złotą wersję. Jest śliczna, ale ma słabą trwałość i farbuje paznokcie na potęgę.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam