FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


PODSUMOWANIE ROKU

Kochane dziewczęta, które nadal tutaj ze mną są.



   2017 rok przyniósł mi wiele radości, urodził się mój synek, sklep zaczął się rozkręcać, a i obchodziliśmy z mężem 5 rocznicę ślubu. Przyjaźnie nadal trwają, Filipek rozwija się cudownie, a miłość kwitnie. Nie mogłabym prosić o więcej.

   Jest jednak jedna rzecz, która się zmieniła- czas. Mam go coraz mniej, robię zdobienia hurtowo, po czym siadam do komputera, od razu wstawiam je na bloga, a posty dodają się samoczynnie co tydzień. Niestety przez to nie mogę z wami współgrać, odpisywać na komentarze i odwiedzać innych blogów. Odzwierciedlenie widać w ilości obserwujących. Kto chce być obserwatorem bloga, który ma wszystkich gdzieś?

   Jak już pisałam, poświęcam się teraz innym rzeczom i mimo tego, że czas na hobby trzeba mieć, wyprzedałam sporą część swojej kolekcji (szukajcie użytkownika Antimadridista1, nadal jest parę fajnych lakierów dostępnych), zarówno płytek, jak i lakierów. Szczerze mówiąc malowanie paznokci to rodzaj sztuki, na który warto jest mieć trochę więcej i czasu i uwagi.

   Nienawidzę, kiedy ktoś tłumaczy się, że nie ma na nic czasu, bo można go zawsze troszkę rozciągnąć i nawet jak się ma trójkę dzieci, pełen etat i prywatną firmę, to można znaleźć tę godzinkę na paznokcie.

   Zdarzyły mi się już wzloty i upadki i prawie rezygnowałam z bloga, ale później wstawałam, podnosiłam się i miałam nową energię. Teraz nie widzę w tym sensu. Blog zajmuje mi za dużo czasu, tego, który mogłabym przeznaczyć na inne rzeczy. Poza tym skoro nie ma interakcji, nie ma bloga.

   W związku z tym oficjalnie rezygnuję z mojej działalności tutaj, jedynie czasem jeśli coś ciekawego mi się przytrafi na paznokciach, to chętnie się pokażę. Póki co rządzą naked nails i jeden kolor- nie ma się czym chwalić.

  Być może blog wróci w nowej formie, więc warto zostać obserwatorem, żeby liczyć na nowości :)

  Tak więc dziękuję wszystkim, którzy byli ze mną, czy to od początku, czy od środka, czy też dopiero zaobserwowali. Polecam się na przyszłość, zapraszam do sklepu i pozdrawiam serdecznie...

   Karolina






3 komentarzy:

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam