FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


water decals// naklejki wodne








12 komentarzy:

  1. A dziś o Tobie myślałam co u Ciebie i jak idzie interes.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! Jakoś leci, trudno tak dwie rzeczy na raz robić, ale jakoś daję radę :) co to będzie jak jeszcze dzieci będę miała :D

      Usuń
    2. A dopiero o nich myślisz, czy tak jak u mnie już w drodze? ;)

      Usuń
    3. O, gratulacje! Na razie myślę tylko, mam nadzieję, że w tym roku się to zmieni :)

      Usuń
  2. Widziałam ten sposób gdzieś na blogach i wydaję się być całkiem łatwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam sposób wygląda na dość prosty, ale nie wiem czy mi udałoby się to zrobić tak dokładnie, jak bym chciała :P Szczególnie na prawej ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, myślę, że akurat z tym byś nie miała problemu ;)

      Usuń
  4. Miałam kiedyś takie naklejki z motylkami, identyczne. A było to ponad 20 lat temu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. RLM też ostatnio pokazywała jak to robić :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam