FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Put a ring on it


Jeśli chcecie zobaczyć jak przeniosłam wzór z pierścionka na paznokcie- zapraszam do oglądania :)

coral prosilk
Czarną bazę przykryłam topem z sephory kupioną za jedyne 4 zł na przecenie ;)

sephora top coat 
Gdzieniegdzie całość pokryłam niebieskim eveline.
eveline 627
 
 




A jakie wy macie inspiracje? ;)

Jeśli Ci się spodobało, zaobserwuj mnie!

Polub mnie na Facebook'u              Obejrzyj na YouTube              Przypnij na Pinterest

Pokochaj na Bloglovin                       Dodaj na Google+                 Śledź na Instagramie


3 komentarzy:

  1. Ciekawe zdobienie pazurki - pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie :D fajny jest ten motyw na pierścionku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, każda inspiracja jest dobra. Ale nawet pierścionek wygląda, jak zrobiony lakierami :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam