FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Kira Kira Nail


















Witajcie! Dzisiaj mam dla was mani inspirowane pewną vlogerką. Moim zdaniem,dziewczyna zasługuje na miano paznokciowej guru, dodatkowo będąc skromną i cudownie zdolną. Niestety moje wykonanie nie jest tak doskonałe, ale choć raz chciałam spróbować japan nails na sobie. Stwierdzam, że nie jest to kolorystyka i styl przeznaczony dla mnie :p A może jednak?  Dajcie znać koniecznie co sądzicie na ten temat.
























A oto paznokcie, którymi się inspirowałam:



13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są dodawane na chybił trafił, obecnie mam squoval ;)

      Usuń
    2. Miałam na myśli, że mam gotowe posty na dwa miesiące i dodaję je tak jak mi pasują tematycznie, nie zawsze po kolei ;)

      Usuń
  2. Motyw z gołym paznokciem bardzo mi się podoba, ale kolor lakieru już niezbyt w moim typie, więc remis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbujemy z innym kolorem, może bardziej przypadnie wam do gustu ;)

      Usuń
  3. Nie do końca przemawia do mnie ten typ manicuru, ale nie myślę, że Twoja wersja jest gorsza od tej na filmiku. ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie do końca ogarniam tą modę z niecałymi pomalowanymi paznokciami, ale.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby to nie był perłowy lakier... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się chyba Twoja wersja podoba bardziej :D Ale obczaję te filmiki na YT, może jakiś wzór mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam