FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Haul... kolejny

Witam was kochane bardzo serdecznie!
Dzisiaj mam dla was haul. Niestety nie ostatni (na co intensywnie narzeka mój biedny portfel). Być może znajdziecie w ni ciekawe propozycje dla siebie :)
Wersja filmowa:



A tu proszę bardzo, obiecane zdjęcia:
Sklep BONUS SC

pędzelek do zdobień (mały) i skośny pędzel do makijażu


(wersja po lewej jest przeze mnie używaną buteleczką z Rossmana, ta po prawej to kupiona teraz z internetu. Niestety na zdjęciach nie widać tego, o co chodziło mi w filmie- buteleczki różnią się od siebie jakością tego szkiełka, z kórego są wykonane. Będę testować w porównaniu te dwa top coaty :)

Sprzedawca marianmaras



blaszki m duże wzorki



dłutko radełko

naklejki wodne

Moje dwie zdobycze z Colour alike:


5 komentarzy:

  1. Super zakupy ;) płytki do stempli sliczne, szczegolnie gwiazdki mnie zauroczyły :) ciekawa jestem czy jest jakas róznica w SH.

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) rewelacyjne naklejki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy ;) naklejki wodne i blaszki sa super

    OdpowiedzUsuń
  4. Holo top faktycznie większość zna :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam