FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Ombre na paznokciach?

Witajcie ślicznotki!

Chciałam dzisiaj zaprezentować wam moje ombre! :D

http://www.thenailasaurus.com/2012/04/gradient-nails-picture-tutorial.html
Tutaj przedstawiam krotki tutorial znaleziony na pinterest.com, jednak my znalazłyśmy autora tych zdjęć- jest to pierwsza z metod wykonywania ombre, tą techniką malowałam swoje paznokcie.Najlepiej użyć do tego celu gąbeczki do nakładania podkładu. Lakier można mieszać na folii aluminiowej lub na czymś plastikowym, co później nie będzie przydatne.
Tutaj druga z metod znaleziona na pinterest.com polega na nałożeniu na paznokcie dwóch kolorów, a następnie rozcieraniu lakierów za pomocą pędzelka.
A oto moje ombre. Na serdecznym palcu na czerwony matowy lakier nałożyłam złotą trwakę. Na pozostałe czerwony lakier Maybelline Colorama nr 17 oraz ten sam kolor wymieszany w proporcji 50:50 z Wibo French Manicure nr 13. Kolory są roztarte za pomocą gąbeczki do nakładania podkładu. Na wierzchu lakier posypany został brokatem w kolorze złotym.
a to lakiery oraz brokat i trawka z ktorych korzystałam:



I jak wam poszło? :)
Czekam na relacje!


0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam