FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Wielki powrót!

Oj wiele się wydarzyło w ostatnich miesiącach. 

Jak widziałyście w ostatnim poście przeprowadziłam się i wyprzedałam większość mojej kolekcji. Poza tym pojawiły się dobre wieści- będziemy mieli synka ;) Tak więc w ostatnim czasie robię zapasy zdjęć na nowe posty, tak jak wspominałam, zapewne będą to same zdjęcia bez tekstu, lub z małym dodatkiem, ponieważ nie mam ostatnio tak wielkiej weny do pisania czegokolwiek. Prawdopodobnie nie będę też odpowiadać na komentarze, (chociaż się postaram) więc jeśli bardzo będziecie chciały uzyskać ode mnie jakąś informację to proszę- piszcie na maila :)
Postaram się jak mogę o nowe filmy, mam pomysł na nową formułę, ale jeszcze troszkę mi to zajmie, zanim się do tego zabiorę ;)

Zaczynamy od arbuzika na zaległe lato, z którym nie zdążyłam :)








6 komentarzy:

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam