FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Dotticure// techniki zdobień


Witajcie w kropkowym dotticure. Nazwa tej techniki pochodzi o kropki- "dot". Ja dla efektu uwypuklenia kropeczek, dodałam jeszcze kropki top coatu na wierzchu. Ta metoda z pewnością coraz częściej będzie się pojawiała na moim blogu. Jeśli szukacie inspiracji, zapraszam was na Pinterest, gdzie mam specjalną tablicę "dots" z takimi właśnie inspiracjami :)







Jeśli Ci się spodobało, zaobserwuj mnie!


Polub mnie na Facebook'u              Obejrzyj na YouTube              Przypnij na Pinterest
Pokochaj na Bloglovin                       Dodaj na Google+                 Śledź na Instagramie

10 komentarzy:

  1. Wygląda fajnie, ale ja niestety nie przepadam za kropkami, więc pewnie nie wykorzystam tej techniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla kazdego co innego, dlatego zachowuje roznorodnosc tutaj na blogu :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł z tymi kropkami top coat'u - efekt 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tymi kropkami top coat'u - efekt 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wygląda, niby płaskie a wypukłe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, uwielbiam dotticure :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice dotticure. I like that base colour :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam