FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Kolejne płytki dla was!

Hej kochane!
Mam dla was kolejne dostępne płytki. Hehe jak mogłyście się wiele razy u mnie przekonać mają cudną właściwość odbijania się doskonale. Są bardzo dobrze wykończone. Jeśli chciałybyście zacząć swoją przygodę ze stemplowaniem, to warto zacząć właśnie od nich ;) Zajrzyjcie proszę, tym razem wystawiam na innym koncie, bo z tamtym były problemy.


Zobaczcie co dla was mamy:







A tutaj zdobienia, które możecie za pomocą nich wykonać (niektóre zdobienia są wykonane innymi blaszkami, ale chciałam wam pokazać efekt jaki możecie uzyskać, bo są bardzo podobne): Dla waszej wygody podlinkowałam wam konkretne aukcje :)

hehe 005
hehe 019
hehe 004
hehe 006
hehe 018
hehe 011
hehe 057

4 komentarzy:

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam