FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Stokrotne dzięki!


Dzisiaj mam dla was kolejne kwiatki na projekt u Red Rouge :) Tym razem stokrotki, które już kiedyś robiłam dosyć podobnie :) Zapraszam was tutaj, jeśli przegapiłyście to zdobienie :)

Bazą są niebieskie migdały z CA, lakier, w którym ostatnio jestem zakochana...




Przy okazji chciałam podziękować wszystkim moim stałym czytelnikom i komentatorom za to, że jesteście tu dla mnie, czytacie i oglądacie to co przygotowuję. Jestem wam bardzo wdzięczna.

Jeśli wpadłaś tu choć na chwilę, dziękuję, że poświęciłaś mi swój czas :)
 Pamiętajcie, że możecie zgłaszać swoje propozycje prac, które chciałybyście zobaczyć u mnie na paznokciach, przypominam również, że z chęcią maluję paznokcie również innym. Nie bójcie się pytać, zapraszam serdecznie :)

piszcie: Kokietkastylizacje@gmail.com

8 komentarzy:

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam