FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Niebieska głębia



Mam dla was dzisiaj lakier, który po nałożeniu na paznokcie pokochałam od razu.
Po pierwsze kosztował jedyne 2,5 (w zestawie z brokacikiem za tyle samo)



Po drugie od razu wpadł mi w oko, bo ja takie metaliczne kolory wprost kocham
Po trzecie wysechł w trybie natychmiastowym
Po czwarte w świetle sztucznym wyglądał jak metaliczna folia.




Niestety w świetle naturalnym troszkę zmieniłam zdanie na jego temat. Dowiedziałam się (zaglądają do mojego magicznego zeszytu), że mam identyczny z Miss Sporty... No tak, ja to roztrzepana jestem. No ale za 5 zł, nie skusiłybyście się? Jakby co lakiery są dostępne w H&M.

Na drugi dzień pojawiły się starte końcówki (nieładnie :/).
Dla dopełnienia mani dodałam kwiatek według przepisu mr candipants, który możecie obejrzeć tutaj:







6 komentarzy:

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam