FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Spring Fall



Dzisiaj mam dla was porównanie dwóch piasków. W komentarzach koniecznie dajcie mi znać, która wersja podoba się wam bardziej!

Skąd ten tytuł? Piasek od essence jest jak wiosenny cukiereczek, a WIBO jest idealnie jesienny. Nie mogłam się zdecydować, który lepszy, więc ubrałam oba. Ich wytrwałość jest porównywalna (z odrapanymi końcówkami wytrzymały koło 4 dni. Słyszałam jednak, że niektórym essence nie trzyma się wcale tak ładnie, więc jeśli nie ubicie się z Colour and Go! to ten piasek również nie spodoba się waszym paznokciom.

Ostatnio walczę z suchymi dłońmi, więc wybaczcie za stan skórek ;/





7 komentarzy:

  1. Ale fajnie to połączyłaś :) Najbardziej podoba mi się na dłoni, która trzyma Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardziej spodobał się piasek Essence, ten drugi mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten od Wibo i jestem zadowolona ;) a drugiego nie posiadam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten od Essence, jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek wibo zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki :) Ja posiadam piasek z wibo z serii Candy Shop w różowym kolorze który idealnie by się wpasował pomiędzy te dwa odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam