FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Konkurs- Karnawał z Golden Rose


Dzisiaj mam dla was paznokcie, który przygotowałam na pierwszy tydzień konkursu Karnawał w Rio z Golden Rose. Miało być fantazyjnie, więc poszłam na całość.


Przesyt, albo w sam raz? W każdym razie odważnie :) Pierwsza moja myśl to maski, pióra itd, ale doszłam (słusznie) do wniosku, że nie będzie wyjątkowo. Wzięłam więc moje dwa Carnivale, neony i walnęłam stemplem fiziu miziu. Tak oto powstał ten pomysł.



To zdobienie wykonałam przy użyciu wyłącznie GR.



Przy okazji obiecany w tym poście  liner.




4 komentarzy:

  1. dla mnie te paznokcie to istny karnawał :D szczególnie podoba mi się wzór na palcu wskazującym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne ;) na bogato ale nie kiczowato cudnie ;)
    + nowy post u mnie na temat reaktywacji Teamu - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne, pastelowe, błyszczące i w ogóle miód malina :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam