FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Lampki choinkowe






Witajcie kochani!
Dzisiaj mam dla was typowo świąteczny mani, który przygotowałam do kalendarza świątecznego 



Dodatkowo przygotowałam tutorial filmowy. :) Niestety nagrywałam po ciemku, więc jakość nie jest najlepsza. Najważniejsze jednak, że widać o co chodzi i mam nadzieję, że niedługo zasypiecie mnie linkami do swoich wykonań tego samego wzorka :) Możecie je zostawiać na Facebooku, lub tutaj :)
Czujecie już magię świąt?? :)

PS. i ja poddałam się rossmanowskiej promocji, ale narazie milczę! :p Przy okazji wleciały łupy z GR...


Wpadłam na pomysł współpracy, jaką chciałabym zaproponować wam- koleżankom z blogosfery aby rozreklamować nasze blogi :) Propozycję chciałabym skierować do koleżanek mających w okolicach dwustu obserwatorów (tak jak ja). Po szczegóły zapraszam was na maila kokietkastylizacje@gmail.com. Jeśli któraś z was byłaby zainteresowana, zapraszam na maila, a wszystko dogadamy :) Od razu mówię- nie chcę od was złotych gór, wystarczy jedna przysługa, którą robimy sobie nawzajem :)

Karolina

13 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowy:D Chociaż bez podpisu pomyślałabym, że to gałązki z opadającymi liściami:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, a wykonanie bardzo łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Nominowałam Cię do tagu http://malenkabloguje.blogspot.com/2013/12/tag-7-lakierow-ktorych-nie-moze.html
      myślę, że się w nim sprawdzisz - w końcu chodzi o lakiery :]

      Usuń
    2. a nawet bardzo chętnie :)

      Usuń
  3. A mnie niestety nie wpadło w oko to mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba przyozdobienie brokatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dzisiaj zaczyna się 8 tydzień czyli "Kwiatki, bratki i stokrotki"
    Mam małe opóźnienie więc mną się nie sugeruj.

    Dzięki za linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny pomysł. Ślicznie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam