FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Kolejne zakupy

Dlatego właśnie nie przystępuję do żadnych akcji w stylu "przeżyj za 50 zł". Jak już zacznę kupować, to przestać nie mogę :-D Zapraszam was więc na haul typowo paznokciowy :)

Zakupów dokonałam w sklepie allegrowym PROMOTO, zachęcona pięknymi naklejkami jakie zobaczyłam na innym blogu :) Sklep zrobił dla siebie dużego plusa w moich oczach, ale nie powiem co zrobił, żeby nikt nie wykorzystał tego przeciwko nim. Powiem tylko, że jestem bardzo zadowolona, a sklep jest bardzo uczciwy :)

Oczywiście w grę weszły naklejki.

Bałwanki

Skusiłam się też na parę lakierów, głównie z firmy LEMAX


Niebiesko-zielony pseudo Safari
Różowa łuska

Poza tym wrzuciłam do koszyka klej do folii transferowej, bo nie potrafię sobie poradzić ze zwykłym klejem, a na koniec wpadło parę niezbędników, czyli pilniki, patyczki.

Od PROMOTO dostałam również gratis w postaci pokrowca do telefonu, którego używam teraz jako portfela.

Wpadło wam coś w oko? ;)

18 komentarzy:

  1. bananowy lakier wpadł mi z Twoich zdobyczy w oko :) w weekend wybieram sie do tkmaxxa moze tam cos ciekawego uda sie znalezc :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas widziałam ostatnio lakiery z color club, już dwa razy chciałam je kupić, ale jakoś ciągle to odkładam, bo dla samej marki (kolory już mam podobne) trochę żal pieniędzy :D

      Usuń
  2. Jak mogłaś kupić naklejki, które ja pożądam a nie kupiłam (skleroza), a teraz nie umiem ich stacjonarnie znaleźć. :< Ja też chcę. O. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne naklejki! nie moge się doczekać aż pokażesz z nimi jakiś mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne lakiery, gdzie można je kupić? :)

    ja mam podobnie z zakupami - jak zacznę to ciężko mi skończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja także poczyniłam zakupy ,czekam na przesyłkę :) klej również zamówiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Brokatowy Charm i naklejki z klateczkami chciałabym zobaczyć w akcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej wcześniej czy później się pojawią :D

      Usuń
  7. też zamówiłam od nich naklejki i mam nadzieję, że moje zamówienie szybko przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z naklejek najbardziej przypadły mi do gustu te serduszkowe :) Urocze są :) A lakiery chętnie zobaczę na pazurkach, ten róż zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten różowy lakier mnie zaciekawił :D no i śliczne naklejki wodne :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam