FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Mamy szablon!

Jak zdążyłyście pewnie zauważyć, na naszym blogu pojawił się nowy szablon :) mamy w planach jeszcze parę drobnych zmian, ale dotyczą on zmian kosmetycznych, których pewnie nawet nie zauważycie.

Szablon zawdzięczamy koleżance Just Beauty, która za skromną opłatą obdarowała nas pastelami :)

Poza tym chciałabym wam zdecydowanie odradzić kupno lakieru WIBO WOW effect- czerwony matowy piasek, ponieważ kompletnie nie działa on jak piasek... przy okazję pokażę wam zdjęcia, bo niestety w tej chwili nie dysponuję aparatem :(

Jak oceniacie nowy szablon? macie jakieś uwagi, które mogłyby nam pomóc w ulepszeniu bloga?

Pozdrawiam K. :)

Edit: Powinnam też wspomnieć, że nadal pracuję nad doborem odpowiedniej czcionki :p dziękuję wszystkim, które dają mi co do tego porady- zdecydowanie się przydadzą! :)

17 komentarzy:

  1. Przy tej pogodzie wasz szablon ociepla:) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba nowy wygląd:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, najważniejsze że podoba się tobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon jest piekny, bardzo mi się podoba :D
    Może troszkę lepiej by było gdyby czcionka w postach była nieco ciemniejsza/czarna.
    Oczywiście to jest tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie jest! :*
    Tylko ta czcionka w postach rzeczywiście - jak dla mnie oczywiście- lepsza byłaby ciemniejsza, lepiej by się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie ;)
    tylko nie wiem jak u innych mi się pojawił suwak na dole... i musze przesuwać w bok :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się różowa czcionka w postach, tekst jest przez to nieczytelny i męczy oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie jest :) tylko chyba troszke za duża czcionka ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie dałaś czadu z tą wielką czcionką :D Jeśli chodzi o posty, to ja bym zostawiła standardową czarną, bo jednak czytelniczki mają czerpać radość z ich czytania i tekst powinien być "zwykły" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zmiany :)
    A co do lakieru to własnie go sobie dziś kupiłam, ja jestem zadowolona, to taki delikatny piaseczek, ale zależy kto co lubi , jesli ktoś woli efekt bardziej spektakularny to faktycznie, może rozczarować

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam