FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Nude - Wibo nr 23




Nude - Wibo Express Growth nr 23

Chciałam wam pokazać nowy nudziaczek w mojej kolekcji. Jak Wam się podoba?:):) Uwielbiam lakiery z tej serii za trwałość i intensywność kolorów, mam ich bardzo wiele w swojej kolekcji, tak samo zresztą Karolina. Uważam tę serię za jedną z najlepszych tworów wibo.

Yet another nude in my collection. How do you like it? I love "Express growth" for the intensity of colours and long wear. I and Karolina have a lot of them in our collections. I consider this series as the best idea of WIBO.

Magda

16 komentarzy:

  1. Też mam nudziaka z wibo, inny odcień. Jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza z krycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super a ile warstw dałaś, żeby uzyskać krycie jak na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam Wibo Express Growth :) i wydaje mi się, że mam ten sam lakier, rok temu kupiłam jakiś nude od Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam dziś na pazurkach nudziaka, tylko że z essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentuje się fajnie jak na Nude spojrzę na niego w rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor:) Ja z tej serii mam zielony:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kolor ;) jesienny nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor:-) lubię nudziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak nie lubię wibo gel tak express grow jest na prawdę świetną serią, którą bardzo lubię.
    Przy okazji nudziaki są fajne, bo zawsze do wszystkiego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam też kiedyś nudziaczek z tej serii :D Oczywiście juz dawno wymalowany, bo świetnie się sprawował :) Przydałoby się ponownie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam