FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Auć! tygodnie zapuszczania na marne :(

Już parę tygodni temu znalazłam taki oto sposób na naprawę złamanego paznokcia:

http://thebeautythesis.com/2012/11/21/tutorial-how-to-fix-a-broken-finger-nail-2/

Zastanawiałam się, czy ów sposób się sprawdzi, czy nie. No ale przecież nie złamię sobie specjalnie paznokcia, kiedy akurat zaczynają mieć dobrą kondycję.
Jeśli któraś z was nie zna angielskiego, to już tłumaczę :) chodzi o to, by na zadzior dać kapkę kleju do tipsów, przyłożyć kawałek rozciągliwego papierka lub materiału (na innej stronie poradzono torebkę od herbaty i ja własnie tak zrobiłam) i po kolejnej dawce kleju spiłować paznokieć, a na koniec potraktować topem i zwykłym lakierem.

Może którejś z was się przyda :)
Buziaczki
/ Karolina

17 komentarzy:

  1. Wypróbowana i godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używałam kiedyś torebki od herbaty, by naprawić pęknięty paznokieć. Pękł dokładnie tak jak na zdjęciach, kleiła, opiłowywałam, ale mimo wszystko nierówności są widoczne spod lakieru, chyba tylko jakiś piaskowy mógłby zamaskować ten papierek:P

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie się ten sposób nie sprawdził :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny sposób, czasem pęka mi paznokieć i teraz wiem co zrobię:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam to - bardzo dobry sposób! :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Też robiłam tym sposobem i się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam łamliwe paznokcie,może kiedyś się przyda!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że się przyda :D fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  9. robiłam podobnie tylko że samym klejem, czekałam aż wyschnie, nakadałam drugą warstwę, piłowałam i się trzymało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam tak samo przedłużyłam jego cierpienie o 2 tygodnie aż w końcu musiałam obciąć bo od uderzenia od kleju poszło dalej i skończyło się na moim cierpieniu skróconego pazurka teraz radze sobie tipsem ...

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam już tą metodę ale nie miałam okazji wypróbować, bo mi przeważnie ułamują się końcówki tak na narożnikach :(

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest tylko chwilowe rozwiązanie :( a co do eveline 8w1 czy używasz jakiejś innej odżywki gdy odstawiasz 8w1?

    OdpowiedzUsuń
  13. Hhe jaka metoda, ale nie wiem czy bym się zdecydowała na takie 'klejenie' pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie no kochana damy jakoś radę, nie będziemy nikogo pomijać, bo mało dziewczyn daje linki :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam