FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Kolorowe lato Maliny #1

Ufff zdążyłam- ale jestem szczęśliwa!
Kochane, w zeszłym sezonie królował nude- uważam, że w tym, będzie nawrót tego trendu, dlatego ja jako pierwszy kolor wakacji obieram sobie właśnie delikatny nudziaczek z firmy Lovely- nowa zdobycz :) na paznokciach dwie warstwy. Podoba się, a może już go macie? :)




Jest to nr 2 i właśnie zauważyłam, że ma on maleńkie drobinki :)


EDIT: Dlatego, że tak późno wczoraj wkładałam tego posta, postanowiłam dodać jeszcze dzisiaj przykładowe zdobienie :) Tyle u was ostatnio french-y i koronek, że sama chciałam się pobawić :)
Wszystkie inspiracje do tych zdobień możecie znaleźć na naszym pintereście- link do niego po prawej stronie :)








Które ze zdobień podoba się wam najbardziej? A może zrobić tutorial do któregoś? :)


14 komentarzy:

  1. Ja przywołuję lato różowym i niebieskim, jeżeli chodzi o paznokcie. Szczerze mówiąc, nie lubię lata, więc pewnie powinnam cały rok malować na czarno. xD" Bo ktoś mi jeszcze powie "pfff, zbyt letnio!!!". Ale ok, kolory mi się podobają, więc kogo to obchodzi. :P
    A ten z Lovely niby taki zwykły, ale wszystko ładnie się prezentuje, a to najważniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podoba się to na wskazującym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za propozycje . Dzisiaj już kolokwium mam za sobą i na szczęście czasów było bardzo mało . Jak będę miała jeszcze jakiś problem to mam nadzieje ,ze nie będzie żadnym problemem jak się do Ciebie odezwę :*


    A lakier ma śliczny kolorek ,u mnie podobny miał pojawić się w piątek ale że dostałam dzisiaj cudowna przesyłke to niestety znów będzie rózowo :D
    Motyle skrzydełka są przepiekne sama je ostatnio u siebie pokazywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam w sobie do kolorowego lata ma bardzo daleko. A ze zdobieniami to już lato jest :). Takie wesołe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdobienie nr 1 (z plasterkami miodu) podoba mi się najbardziej :) Zostaję tu na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo artystycznie:D niestety ja tak nie potrafię:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam, zrobi się tutorial, to będziesz umiała! :)

      Usuń
  7. każde zdobienie ma "to coś" w sobie ;))
    a nudziak jest klasyczny i przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze to ze złotkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. skrzydła motyla zamierzam dać kiedyś jako wzorek do teamu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdobienia. Ja do takich spraw mam niestety dwie lewe ręce :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam