FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Płyn do mycia pędzli Elf


Dziś chciałabym opisać wam płyn do mycia pędzli firmy elf Daily Brush Cleaner. Jest to jeden z tańszych płynów antybakteryjnych do mycia pędzli dostępny na naszym rynku. Jego cena wynosi ok 20zł.            Opis jaki znajdziemy na produkcie brzmi następująco:                                            
Antybakteryjny spray do codziennego mycia pędzli do makijażu. Pozwala szybko wyczyścić pędzle pomiędzy kolejnymi aplikacjami. Posiada właściwości dezynfekujące, zapewniając świeżość i czystość w każdej sytuacji.

Składniki
Water(Aqua), Alcohol Denat,Cocamidopropyl Betaine, Methylparaben.

Zawartość produktu 250 ml
     Czyli, duża objętość, dobra cena, znana marka, dlaczego nie spróbować?


Postanowiłam przetestować płyn. Od razu zauważyłam, ze nakrętka przecieka, nie wiem czy to mi trafiło się trefne opakowanie, jednak jest to niewątpliwie wada.
Zabrudzony pędzel od cienia do powiek, zaczęłam czyścić o nasączony płynem wacik.




Większość cienia uwięzionego w pędzlu pozostała na waciku, pędzel wydawał się być czysty, może nie widać tego na zdjęciu ale wrócił jego czarny kolor :)







Podsumowując, jest to dobry i tani produkt, przez to, że tani posiada kilka wad, jak np. trefne opakowanie, jednak spełnia dobrze swoją funkcję i czyści pędzle.

Polecam!
/M.

żródło zdjęc 1 2

0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam