FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Konkurs























Witajcie kochane!

Po długim czasie postanowiłam zorganizować nowe rozdanie :) Tym razem jednak, chciałabym, abyście włożyły w to trochę własnej osobowości. 

Warunkiem obowiązkowym jest oczywiście bycie moim publicznym obserwatorem + umieszczenie banerka na swoim blogu (podlinkowanego do tego posta). 

Oprócz tego możecie dołączyć do obserwatorów na instagramie, facebooku, youtubie, gdzie was zapraszam, ale nie jest to obowiązek :)

Częścią nagrody będzie nowy lakier z GR, oraz nieco używana płytka do stemplowania (być może dorzucę stempel, jeśli będę miała taką możliwość), z pewnością znajdziecie w paczuszce również ozdoby, być może inne zeswatchowane lakiery (czyli użyte jednorazowo). To jest jeszcze kwestią do przemyślenia, bo chciałabym zrobić wam niespodziankę :) Za dwa tygodnie oznajmię wam co mniej więcej znajdzie się w nagrodzie, kiedy będę znała przybliżoną ilość uczestników. Zawartość nagrody zależy od ilości uczestników.

Przejdźmy teraz do tego, co w ogóle macie zrobić :)
Konkurs trwa do 19.10 do 12:00, czyli dosyć długo, ponieważ mam wtedy urodziny i uznałam, że ogłoszenie wyników w ten dzień będzie bardzo na miejscu ;)

Robiłam już rozdanie na zasadzie losowania i nie podobało mi się to, więc tym razem idąc za przykładem koleżanek z innych blogów robię konkurs kreatywny.

Waszym zadaniem jest przygotowanie pracy na paznokciach, która mnie uwiedzie pomysłowością w jakimkolwiek temacie. Z premedytacją daję wam pole do popisu, gdyż wiem, że świat pomysłów jest nieskończony, a ja właśnie chcę nieskończoności pomysłowości :)

Wybiorę 5 prac, które moim zdaniem będą najlepsze i z tych prac to moi czytelnicy wybiorą najlepszą. Głosowanie odbędzie się w moje urodziny, będzie trwało do końca środy 22.10 czyli do północy. Każdy kto chce głosować, musi być obserwatorem mojego bloga. Zwycięzcę ogłoszę w czwartek, lub piątek.

Można zrobić tyle prac, ile tylko chcecie. Prace zostawiajcie w formie komentarzy pod tym postem. Wolałabym, żeby byłe one zawarte w poście, ale jeśli nie macie bloga, nie ma problemu- wyślijcie mi po prostu maila z pracą :) kokietkastylizacje@gmail.com

Jeżeli komukolwiek nie podobają się te zasady, proszę nie brać udziału.

Konkurs jest sponsorowany wyłącznie przeze mnie.

POWODZENIA!

14 komentarzy:

  1. Jeśli znajdę trochę czasu, z pewnością wezmę udział!

    http://barbrafeszyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wszystkich ;-) ja nie mam tyle talentu paznokciowego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Sylwia Kuba
    Baner TAK razemoceniajmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję: Króliczek
    Baner: blog-blogerek.blogspot.com
    zdjęcia zostały wysłane na e-mail :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Umieściłam baner i obserwuję ,ale nie biorę udziału bo nie umiem malować paznkoci :)) Ale podoba mi się blog i chętnie udsotępniłam informajcę o rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z miłą chęcią wezmę udział. a takie pytanie czy można opublikować posta ze zdobieniem na konkurs ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję jako : Margaret Nail Art
      baner na blogu : http://nailartbymargaret.blogspot.com/

      Usuń
  7. kolejna praca :)
    http://nailartbymargaret.blogspot.com/2014/10/letnie-zdobienie-jesienna-pora.html

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako: Mademoiselle Evelina
    baner na: www.mademoiselleevelina.blogspot.com
    praca: będzie niebawem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jest praca http://mademoiselleevelina.blogspot.com/2014/10/oh-soho-sweet-nyc-470-party-colours.html

      Usuń
  9. Obserwuję jako: Daaisy K
    Baner: http://daaisyk.blogspot.com/
    Praca: http://daaisyk.blogspot.com/2014/10/26-paznokcie-na-halloween.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedna praca http://daaisyk.blogspot.com/2014/10/27-matowe-ombre-plus-zote-drobinki.html

      Usuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam